Center za študij edukacijskih politk
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

  • Podaljšan raziskovalni program
    Podaljšan raziskovalni program Raziskovalni program »Sistemski vidiki strategij edukacije in spodbujanja socialne vključenosti v vzgoji in izobraževanju« , ki ga vodi Prof. Dr. Pavel Zgaga, je ARRS podaljšal za naslednje šestletno obdobje (2019 – 2024).
  • Nova številka CEPS Journal
    Nova številka CEPS Journal Izšla je nova številka revije Centra za študij edukacijskih politik (CEPS Journal). Vsi prispevki so v objavljeni v odprtem dostopu.
    Več informacij
  • Akademska svoboda in insitucionalna avtonomija
    Akademska svoboda in insitucionalna avtonomija Srednjeevropska univerza je 27. marca v sodelovanju s Svetom Evrope v svojih prostorih v Budimpešti organizirala okroglo mizo o akademski svobodi in institucionalni avtonomiji. Več

O centru

Center za študij edukacijskih politik je organizacijska enota v sestavu Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani.

Več informacij

  • CEPS Journal Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
  • Seminar šolskega polja Mesečna tematska srečanja
  • Izdaje CEPS

CEPS Youtube kanal

Na CEPSu smo leta 2010 pričeli s snemanjem predavanj vabljenih gostov. Videoposnetki predavanj so na voljo brezplačno in se nahajajo na CEPS Youtube kanalu.

CEPS Youtube Channel

Vključevanje v vzgoji in izobraževanju: premišljanje omejitev, prepoznavanje možnosti

Nova znanstvena monografija pri založbi Peter Lang

Na PeF UL že vrsto let deluje ARRSova programska skupina z naslovom »Sistemski vidiki strategij edukacije in spodbujanja socialne vključenosti v vzgoji in izobraževanju«, v kateri smo v minulih letih raziskovali mnoge odtenke, povezane z vprašanjem vključenosti. Rezultate je skupina vsa ta leta seveda publicirala, vendar je šlo večinoma za članke, raztresene po različnih revijah in podpisane večinoma z eno ali dvema avtoricama ali avtorjema. Z leti se je nabralo veliko gradiva in spoznanj, zato smo se pred tremi leti odločili za nekoliko bolj ambiciozen projekt – za objavo pri mednarodno priznani založbi, k sodelovanju pa smo povabili tudi tri kolegice iz tujine, med njimi mednarodno vodilno raziskovalko na tem področju, profesorico Lani Florian z Univerze v Edinburghu, Škotska.

Kaj je bila temeljna konceptualna perspektiva, v kateri je bilo naše delo zastavljeno? Odločili smo se, da kritično naslovimo vprašanje mej inkluzije: nikakor ne zato, ker bi to paradigmo zavračali, temveč zato, ker je po našem mnenju treba dojeti in analizirati omejitve tega koncepta, da bi sploh lahko identificirali dejanske priložnosti, ki jih ponuja, še posebej v praksi. Poglavja zaznamuje interdisciplinarna perspektiva (tudi naša skupina je izrazito interdisciplinarna), knjiga pa je razdeljena na tri medsebojno združljive in soodvisne sklope: (1) pedagoški pristopi, (2) družbeni konteksti in (3) teoretske refleksije.

Kazalo

Letak

Knjigo lahko naročite na https://www.peterlang.com/view/title/64837?format=HC

Okrogla miza ob izidu knjige »Inclusion in Education: Reconsidering Limits, Identifying Possibilities«

Vabimo vas na Seminar Šolskega polja, ki ga pripravljamo skupaj z društvom SLODRE in na katerem bo potekala predstavitev in odprta razprava ob nedavnem izidu knjige »Inclusion in Education: Reconsidering Limits, Identifying Possibilities«. Znanstvena monografiji je rezultat dela raziskovalne programske skupine na PeF UL in je nedavno izšla pri založbi Peter Lang. Uredil jo je Pavel Zgaga, ki programsko skupino tudi vodi, njenih 11 poglavij pa podpisuje 16 avtoric in avtorjev, od tega 3 iz tujine.

Prof. dr. Lisbeth Lundahl - Making research doable: On structures, agendas, agency and action

Sredi tega meseca bo na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani potekala enotedenska združena delavnica doktorskih šol s področja izobraževanja učiteljev in edukacijskih ved iz Univerze Umeå in Univerze v Ljubljani. Ob tej priliki nas bo med drugimi gosti obiskala tudi priznane švedske sociologinje izobraževanja prof. dr. Lisbeth Lundahl.

Seminar šolskega polja: Kako razumeti zadnje rezultate raziskav IEA PIRLS in IEA ICCS?

December je nadvse naporen mesec. Med seboj tekmuje dolga vrsta dogodkov, prireditev, poslavljanj in praznovanj. Po premisleku smo se zato odločili, da v tem mesecu naš tradicionalni Seminar šolskega polja ne bomo porinili v kompeticijo, temveč bomo spodbujali kooperacijo. Pridružujemo se iniciativi društva SLODRE, ki bo ob svoji letni skupščini pripravili nadvse aktualno okroglo mizo pod naslovom Kako razumeti zadnje rezultate raziskav IEA PIRLS in IEA ICCS. Uvodna razmišljanja bosta podali kolegici s Pedagoškega inštituta, mag. Marjeta Doupona in dr. Eva Klemenčič, v razpravi pa pričakujemo sodelovanje vseh prisotnih.

Nov doktorat na CEPS: Sina Westa

13. septembra smo se na CEPS razveselili novega doktorata naše sodelavke:

OBVESTILO! Ta spletna stran za normalno delovanje uporablja piškotke in podobno tehnologijo.

V kolikor ne boste spremenili nastavitve brskalnika, se strinjate z uporabo piškotokov. Več

Strinjam se

Vi odločite, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vaši napravi. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v vašem spletnem brskalniku. Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate.

Chrome

Firefox

Interne Explorer 9

Internet Explorer 7 in 8

Opera (stran v angleškem jeziku)

Safari (stran v angleškem jeziku)